Friday, September 27, 2013

TW in Malaysia

TW IN MALAYSIAAAA! - At the airport

Press conference for Arthur’s Day in Malaysia

Performance

First live performance of Show Me Love

Backstage

Meet & greet

New photo <3

Perfect, but tired Seev <3

*STILL EDITING*

GERMAN FANMILY I NEED YOUR HELP! I'M COMING FROM POLAND TO SEE THE BOYS AT THE 'CAKE FESTIVAL OF HAPPINESS' IN GERMANY (4TH OF OCT) ;) AND I NEED TO KNOW WHO IS COMING TOO! AND WHO WANTS TO SEE THEM AT THE AIRPORT! 

I don't own gifs, photos, videos.

13 comments:

  1. From Poland?! You live here? Sorry for my questions, but I'm from Poland and I love your blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupppppp! Dokładnie jestem z Polski :) Ojej jak sie ciesze, ze komus z mojego kraju podoba się mój blog :D xx

      Delete
    2. Poważnie? Odwiedzam ten blog od jakiegoś czasu i byłam przekonana, że właścicielka pochodzi ze Stanów lub z UK :D A możesz zdradzić skąd jesteś? I jak zamierzasz się dostać do Niemiec? I czy wybierasz się sama lub z kimś? :)

      Delete
    3. Hahah naprawde? Ale milo slyszec ;) Juz Ci wszystko mówie :) Mieszkam w Lublinie, bede jechac samochodem, zgarniam jeszcze dwie laski z Poznania (poznalysmy sie na TT, tez sa z fanbazy), mam w sumie dwa miejsca wolne jeszcze... I nie moge sie doczekac! :D

      Delete
    4. Czytam to wszystko i o mały włos nie piszczę z ekscytacji, aż trudno mi w to uwierzyć ;) A możesz mi coś więcej napisać na temat tego festiwalu? Bo wydawało mi się, że chłopcy teraz mieli być w Stanach, więc trochę mnie to zaskoczyło :) Czy wcześniej widziałaś chłopaków na żywo? :) P.S. Ciesze się, że mam do czynienia ze 'starszakiem' ;)

      Delete
  2. To jest festiwal pod Brama Branderburska w Berlinie, wstęp darmowy. Zaczyna się o 14.00, ale chłopcy będą dopiero o 21:30 występować :) Czyli jako ostatni (jak zawsze), to jest 4ego października dokładnie. My wyjeżdżamy już 3ego, bo mam nadzieje ze zdobędę info co do lotniska :) Tak, widziałam chłopaków w tym roku na koncercie w Northampton 20 lipca ( SĄ NIEZIEMSCY), a dzień później spotkałam Toma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 czy 3? Bo właśnie szperam w sieci za tym i pokazało mi się info, że to jest 3.10
      Wiem, że są genialni na żywo bo ja ich widziałam już 3 razy :) Jednak niestety jeszcze ani razu nie spotkałam się z nimi osobiście :(

      Delete
  3. Masz gdzieś swój profil, gdzie na spokojnie możemy pogadać? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, byłam w pracy dlatego dopiero odpisuje :) Profile mam na facebooku i na twitterze czy tumblr, wiec nie ma problemu. :)

      Delete
    2. Nie ma problemu, domyśliłam się :) Dopiero teraz zajrzałam do zakładki 'about me' i zobaczyłam, że faktycznie tam jest napisane, że jesteś z Polski ;) Sprawdziłaś tą datę? Bo z tego co ja widziałam to oni są w Berlinie 3.10, a 4.10 są w Madrycie ;)

      Delete
    3. Tak, tak masz rację, to jest 3ego w czwartek :) Po prostu wczoraj szybko przed wyjściem pisałam to do Ciebie i tak jakoś pomieszałam hah :)

      Delete
    4. Spoko, zdarza się :) Przeniosłam się na tt, gdzie wysłałam Ci prośbę o follow, żebym mogła napisać Ci prywatną wiadomość ;)

      Delete
    5. Już widzę, dodałam :) Super :) xx

      Delete